POTTINGER skābbarības piekabe FARO

Nepieciešamā jauda – 85 līdz 130 ZS. Tilpums – 21,5 līdz 46 m3.

FARO 3500 L

FARO 4000 L FARO 4500 L

FARO 3500D

Garums 7780 mm 8460 mm 9140 mm 8250 mm
Platums 2420 mm 2420 mm 2420 mm 2420 mm
Augstums ar 17" riepām 3560 mm 3560 mm 3560 mm 3560 mm
Augstums ar 22,5" riepām - 3680 mm 3680 mm -
Platformas augstums ar 17" riepām 1250 mm 1250 mm 1250 mm 1250 mm
Platformas augstums ar 22,5" riepām - 1370 mm 1370 mm -
Tīrītāju ķēžu skaits 4 gab. 4 gab. 4 gab. 4 gab.
Tīrītāju motors (standarts) 1-ātrums 1-ātrums 1-ātrums 1-ātrums
Tīrītāju motors (izvēles) 2-ātrumi 2-ātrumi 2-ātrumi 2-ātrumi
Savākšanas zona 5000 x 2100 mm 5680 x 2100 mm 6360 x 2100 mm 4750 x 2100 mm
Savākšanas apjoms ar vidēju spiedienu 35 m³ 40 m³ 45 m³ 35 m³
Savākšanas apjoms (DIN 11741) 22 m³ 25,5 m³ 28,5 m³ 21,5 m³
Maksimālais nažu skaits 27 gab. 27 gab. 27 gab. 27 gab.
Teorētiskais smalcināšanas garums 51 mm 51 mm 51 mm 51 mm
Savākšanas platums 1850 mm 1850 mm 1850 mm 1850 mm
Riteņu bāze 1850 mm 1850 mm 1850 mm 1850 mm
Standarta versijas svars 4850 kg 5000 kg 5150 kg 5370 kg
Šasija Tandēma ass Tandēma ass Tandēma ass Tandēma ass
Pieļaujamais noslogojums (standarts) 12000 kg 12000 kg 12000 kg 12000 kg
Maksimālais pieļaujamais noslogojums 13500 kg 13500 kg 13500 kg 13500 kg
 
FARO 4000 D FARO 6300 L

FARO 8000 L

Garums 8930 mm 10500 mm 10790 mm
Platums 2420 mm 2420 mm 2500 mm
Augstums ar 17" riepām 3560 mm 3760 mm 3980 mm
Augstums ar 22,5" riepām 3680 mm 3880 mm 4100 mm
Platformas augstums ar 17" riepām 1250 mm 1250 mm 1250 mm
Platformas augstums ar 22,5" riepām 1370 mm 1370 mm 1370 mm
Tīrītāju ķēžu skaits 4 gab. 4 gab. 4 gab.
Tīrītāju motors (standarts) 1-ātrums 1-ātrums 1-ātrums
Tīrītāju motors (izvēles) 2-ātrumi 2-ātrumi 2-ātrumi
Savākšanas zona 5430 x 2100 mm 7730 x 2100 mm 7730 x 2100 mm
Savākšanas apjoms ar vidēju spiedienu 40 m³ 63 m³ 80 m³
Savākšanas apjoms (DIN 11741) 25 m³ 38,5 m³ 46 m³
Maksimālais nažu skaits 27 gab. 6 gab. 6 gab.
Teorētiskais smalcināšanas garums 51 mm 210 mm 210 mm
Savākšanas platums 1850 mm 1850 mm 1850 mm
Riteņu bāze 1850 mm 1850 mm 1850 mm
Standarta versijas svars 5520 kg 5850 kg 6000 kg
Šasija Tandēma ass Tandēma ass Tandēma ass
Pieļaujamais noslogojums (standarts) 12000 kg 10500 mm 12000 kg
Maksimālais pieļaujamais noslogojums 13500 kg 2420 mm 13500 kg

STANDARTA APRĪKOJUMS

FARO

FARO 6300 / 8000

Šasija Tandēma ass Tandēma ass
Ass Nekustīgā Nekustīgā
Šasijas amortizācija Plakanatsperes Paraboliskās atsperes
Maksimālais braukšanas ātrums 40 km/h 40 km/h
Dubļu sargi Nav Ir
Bremžu sistēma Pneimatiskās bremzes Pneimatiskās bremzes
Riepas – profils 500/50-17 500/50-17
Sakabe Hidrauliskā Hidrauliskā
Sija Augstā Augstā
Gredzena sakabe 40 nekustīgā 40 nekustīgā
Maksimālais sijas noslogojums 1500 kg 1500 kg
Jūgvārpstas aizsargs Jūgvārpstas caurule vienā pusē, ar izcilņsajūgu Jūgvārpstas caurule vienā pusē, ar izcilņsajūgu
Jūgvārpstas profils 1 3/8″ 6-iedaļu 1 3/8″ 6-iedaļu
Jūgvārpsta – pārslodzes aizsardzība 1400 Nm 1400 Nm
Jūgvārpstas apgriezieni 1000 apgr/min 1000 apgr/min
Savākšana Ar veltni Ar veltni
Atbalsta ritenis Nekustīgais Kustīgais
Rotors ROTOMATIC ROTOMATIC
Nažu skaits 27 gab. 6 gab.
Nažu sistēma Hidrauliski saliekama Alumīnija-tērauda struktūra
Nažu sistēma (izvēles) EASY MOVE šarnīra sistēma Sensori atrodas priekšējā panelī un skābbarības kompresijas vārstā
Struktūra Alumīnija-tērauda struktūra
Regulējama augšējā daļa (maks./-120 mm/-210 mm)
Hidraulisks
Kulstīklas (D) 2 gab. DIRECT CONTROL
Aizmugurējais balsts Hidraulisks 1 x vienpusējais ar atgriezeniskās plūsmas līniju
Vadība DIRECT CONTROL 1 x 7 kontaktligzdas apgaismojumam
1 x 2 Cobo ligzdas
Vadība (D) POWER CONTROL
Hidrosavienojums 1 x vienpusējais ar atgriezeniskās plūsmas līniju
Elektriskais savienojums 1 x 7 kontaktligzdas apgaismojumam
1 x 2 Cobo ligzdas

Augstas veiktspējas savākšanas mehānisms

  • Agregātam ar lielu darba ātrumu ir nepieciešams jaudīgs savākšanas mehānisms. Pöttinger sešrindu zaru savācējs ir ar iespaidīgu veiktspēju pat ar lielu darba ātrumu un jebkādos darba apstākļos.
  • 1,85 m platais sešrindu savācējs nodrošina maksimālo veiktspēju pat sarežģītos apstākļos, piemēram, mitrā un īsā zālē.
  • Savācēja zona no zariem līdz rotoram ir uzlabota un pielāgota rotora veiktspējai.
  • Viegli veicama apkope – ekscentra vārpsta jāeļļo tikai vienu reizi gadā, galveno gultni ik pēc 80 slodzes cikliem. Eļļošanas punkti atrodas ārpusē, viegli pieejamās vietās.
  • Rūdītā materiāla sadalītāja plātnes atdala zemi no skābbarības, kas palīdz izveidot tīru skābbarību. Tas pasargā arī smalcinātāja mehānismu.
  • Tikai tīra raža var veicināt labvēlīgu rūgšanas procesu augstvērtīgas skābbarības izveidei.
  • Savācēju abpusēji kontrolē ar ekscentra vārpstu, kas nostiprināta pie stabila centra. Noslēgtie gultņi uz ekscentra veltņiem ir veidoti, lai izturētu lielu spiedienu.
  • Savācēja zarus var pacelt uz aizmuguri, lai nesabojātu velēnu, netiktu izmētāta zeme un netiek nolietoti zari.

DIRECT POWER-CONTROL

Šī konsole ir ļoti parocīga, veicot ilglaicīgu darbu uz lauka. Visas darbības var veikt no operatora sēdekļa.

DIRECT CONTROL programmatūra

FARO un EUROPROFI (L versija) standarts. Var izmantot DIRECT CONTROL programmatūru, lai veiktu šādas funkcijas:

  • Savākšana
  • Pļaušanas elementa pagriešana
  • Sijas pagriešana
  • Transportieru lietošana
  • Transportieru ātruma regulēšana
  • Brīdinājuma signālu aplūkošana
  • Sakabes pārskats
  • Automātiskās izkraušanas sistēmas pārlūkošana
  • Izvēles iespēja: sausās skābbarības savākšanas vadība

POWER CONTROL programmatūra

EUROPROFI (D versija) un FARO (D versija) skābbarības piekabes ir aprīkotas ar POWER CONTROL vadības bloku. Iespējams apvienot ar L-versiju. Datorā ir arī ISOBUS programmatūra. Integrētās diagnostikas funkcijas un kļūdu ziņojumi ļauj ātri un vienkārši atrisināt problēmas. Džoistika kontrole atvieglo termināļa lietošanu.

Visas automātiskās funkcijas var kontrolēt tieši no bloka. Tiek uzrādīti arī kļūdu paziņojumi. Ir pieejams arī datu arhīvs.

  • Automātiskā iekraušanas sistēma
  • Automātiskā izkraušanas sistēma (visas funkcijas)
  • Stundu / slodzes skaitītājs
  • Diagnostikas sistēma
  • Transportieru divpakāpju motors
  • Automātiskā sakabes aizvēršana
  • Sakabes pagrieziena signāls

Easy Move nažu sistēma

1999. gadā Pöttinger laida klajā Easy Move nažu sistēmu, kas palīdzēja uzņēmumam kļūt par nozares līderi. Šī unikālā nažu sistēma padara nažu nomaiņu pavisam vienkāršu un ātru. Pļaušanas elements tiek hidrauliski nolaists no traktora sēdekļa kabīnē, vai nospiežot pogu kabīnes kreisajā pusē. Nažu sistēmu var pagriezt uz sāniem.

Nažus var automātiski nolaist ar centrālo nažu atlaišanas sistēmu, neizmantojot nekādus papildu instrumentus. Spiediena atsperes un svira atrodas aizsargātā zonā. Tas neļauj uzkrāties zemei nažu gultņos un zonā ap tiem. Pēc pieprasījuma ir pieejams tīrīšanas mehānisms, kas automātiski iztīra atstarpes starp nažiem, kad tiek nolaista nažu sistēma.

FARO Rotomatic iekraušanas sistēma

Labības struktūra lielā mērā nosaka tās sagremojamības pakāpi. Rotoram ir jāspēj sasmalcināt un sapresēt skābbarību arī ar lielu plūsmas ātrumu un apjomu. Rotomatic iekraušanas rotora diametrs ir 30,31” / 770 mm. Tas sastāv no 7 zaru rindām. Zari ir izvietoti spirāles formā, lai nodrošinātu iekraušanas procesu bez aizķeršanās un griezes momenta uzplaiksnījumiem. Rūdītie padeves zari ir izgatavoti no Hardox 500 tērauda ar bora piejaukumu. Tā biezums ir 0,24” / 6 mm. Šī sistēma nodrošina netraucētu ražas savākšanu un vienmērīgu skābbarības presēšanu. Tas ļauj vienmērīgi piepildīt piekabes tvertni. Rotomatic iekraušanas rotors atrodas uz rāmja ar pašlīdzinošiem ritošajiem gultņiem. Nepieciešama minimāla apkope. Šim modelim standartā ir automātiskā ķēdes eļļošana un savākšanas funkcija.

Šasija un braukšanas komforts

Plakanatsperes (9 gab.) nodrošina nepieciešamo aizsardzību. Izcila veiktspēja uz lauka un koplietošanas ceļa. Atsperu atstatums: 1100 mm. Jauktā amortizācija izkliedē spiedienu uz abām asīm. Kad piekabe virzās pāri nelīdzenai virsmai, noslogojums tiek izkliedēts uz abām asīm, nevis absorbēts.

Šasijas konstrukcija

  • FARO un EUROPROFI skābbarības piekabju šasija ir skrūvēta C 220x70x50x5QSTE rāmja konstrukcija no tērauda.
  • Slēgtais tērauda korpuss notur lielu slodzi.
  • Stabili, tuvu novietoti platformu profili maksimālai stabilitātei.
  • Taisnās sānu kolonnas ir pieskrūvētas (nevis piemetinātas) pie rāmja.
  • Kas to padara īpašu: skrūvju fiksatori, kas nodrošina maksimālo izturību.

Brošūra angļu valodā ir apskatāma šeit.

Ja Jūs interesē šī tehnika, lūdzu aizpildi šo formu un mēs ar Jums sazināsimies!